torsdag 31. mars 2011

Eleven sitt valg og diskotek!!






Hei

Nå har jeg blitt syk... jeg håper at jeg blir frisk til i morgen for da skal vi i 7. kl ha diskotek!!
Det er fra 4 - 7 kl. Det blir masse musikk og dansing =)




Nå er det snart "eleven sitt valg" på skolen igjen. Da må du finne deg en jobb som du skal ha fra torsdag til fredag. Der må du jobbe en hel skoledag. Det er veldig gøy.

I fjor var Elise, Viktoria (en fra klassen) og meg i Juvikstølen barnehage å skuespilte Hans og Grete for barna. Det likte de kjempe godt. Året før der var jeg på jobben til mamma og var lærer.

(Juvikstølen barnehage)


Før der igjen var jeg på Akvariet i Bergen! Det er det kuleste jeg har vert med på noensinne! Jeg matet pingviner, danset med selene og klappet silkeaper, og var i reptil avdelingen. Det var utrolig gøy!!!

(Silkeape)


4 kommentarer:

  1. Hei fineste Helene mi <3

    Jeg husker godt når du fikk jobben på Akvariet.
    Det var morsomt å høre alle historiene etterpå.
    Håper du får ordnet med en kjempegøy jobb også
    denne gangen...jeg krysser fingre og tær;)
    Lykke til!

    Ønsker deg en herlig helg:)
    Kjempeklem fra tante

    SvarSlett
  2. God helg vennen min, og goood bedring. Håper du kommer deg på disco:)
    Klem fra tante Solveig, Emma og Sofie

    SvarSlett
  3. GOOOD helg til dere og<3
    glad i dere =)

    mvh Helene

    SvarSlett