søndag 13. mars 2011

Lørdag

Hei

I dag har jeg vært ute og stått på ski i det fine været.
Det bare snør og snør her. Mamma og meg lekte at vi var med i VM for kvinner. Vi kastet snøballer på blink, og det var liksom skytingen. Visst du bommet måtte du gå en runde rundt busken i hagen. Mamma vant, men hun jukset veldig masse.
Imanuel var også ute med oss, men han bare gikk rundt og spiste snø =)




















Etterpå fikk vi besøk av en venn av mamma, og ungene hennes. De var her en liten stund, så måtte de gå. Da øvde jeg cello, og nå sitter jeg her.

Vi blogges <3

5 kommentarer:

  1. Kjempefine bilder av deg,og Lev et godt liv bilde er helt nydelig.
    Det er så hyggelig å lese om alt det du holder på med om dagene.
    Selv har jeg vært en tur i Oslo hvor jeg har gått på kurs i Oppmerksomt Nærvær! Det var kjempebra. Hadde en veldig flink instruktør/veileder. Det var 32 stk på kurset. Jeg ble kjent med en forsker på Universitetet her i Tromsø, hun var veldig hyggelig. Å være forsker må være veldig spennende. Da får du brukt kreativiteteten din og det er viktig.
    På kurset lærte vi hvor viktig det er å være tilstede i øyeblikket.Vi voksne spesielt har en tendens til å tenke på det som skal skje imorgen, eller det som skjedde igår og da er vi ikke tilstede i det som skjer Her og Nå. Det gode liv handler også om det å være tilstede i øyeblikket, for da har vi det best.
    Ha det godt og god natt jenta mi:))
    Klem fra Farmor!

    SvarSlett
  2. Så utruleg nydeleg header du har fått deg!!! Eg er kjempeimponert Helene!!!!! Goklemmer frå Susanne

    SvarSlett
  3. Tusen takk sussane! Det er koselig at du er og ser på bloggen min=)

    mvh Helene

    SvarSlett
  4. Flott design på en koselig blogg. Har nettopp lest på fransk. Stiiiilig!

    SvarSlett
  5. Tusen takk =)

    Helene

    SvarSlett