onsdag 9. mars 2011

På besøk

Hei

I dag har jeg hatt en kjempe fin dag. Etter skolen ble jeg med bestevennen min hjem til henne, det har jeg jo skrevet om før på bloggen min at vi har en slags tradisjon om onsdager.  Når vi kom hjem til henne spiste vi først midagg, så gjorde vi masse lekser. Etterpå gikk vi ut og tok mange veldig morsomme bilder, men det var med kameraet hennes så jeg har ikke bildene her.

Etterpå kjørte vi på dans. Læreren vår har bedt oss lage resten av den dansen hun har begynt å lage, så hun delte oss opp i grupper og vi måtte lage resten av dansen selv. Det var veldig gøy, men jeg visste ikke at det var så vanskelig å lage danser! Heldigvis er vi på god vei =)

Vi blogges =)

1 kommentar:

  1. Synes det er veldig koselig at du har en sånn flott tradisjon med bestevenninnen din. Dere har det nok veldig gøy sammen, høres det ut som. Håper jeg får se dere danse en gang i fremtiden, kanskje på en stor scene (kanskje til og med på den nasjonale scene i Bergen...hehehe...jeg krysser fingre og tær).

    Ønsker deg en herlig fredag og helg. Hils hele gjengen på Seim. Jeg er masse masse masse glad i dere alle (hmmm...ikke absolutt alle på Seim, men alle i Risåsen 18 B i underetasjen, i alle fall), og ikke minst deg, snuppa mi <3

    SvarSlett