lørdag 5. mars 2011

Vinterferien

Hei

Nå er vinterferien snart over. Jeg har hatt det kjempe fint, det har vert deilig med ferie nå føler jeg.

Mandag bar det mot Seljestad sammen med søster og 2 tvilling venner! Det var en lang kjøretur, men det gikk fortere enn ventet for de hadde med seg en "mini tv" som vi kunne se film på. Først så vi halvparten av "the pink panter", men så hadde vi visst heller lyst til å se "TITANIC!!!", men vi fikk ikke sett hele filmen for vi ble så kvalme. Det er verdens gøyeste film synest jeg. Vi måtte ta en ferge når vi kom til Norheimsund, så kjøre litt til.

Når vi kom frem var det verdens fineste leiligheten vi skulle bo i. Vi hadde hørt at det var et stort svømmebaseng på hotellet, så vi hadde lyst til og bare hoppe i badet å kula`n, men vi fikk ikke lov. Istedenfor pakket vi ut og slappet av i sofaen med tv på.

Neste dag sto vi på slalomski og badet i bassenget det var deilig etter den lange kjøreturen dagen før. Etterpå gikk vi hjem å kula`n på nytt =)

Onsdagen gikk vi på langrenn ski. Det var deilig deilig vær. Det tror jeg var det gøyeste. Vi utforsket skogen på ski og spiste deilige kjeks. Torsdagen bare slappet vi av. Var litt ute, spilte brettspill og koste oss hele tiden. Fredagen var det deilig å komme hjem igjen, kjøreturen gikk utrolig fort og greit.

Jeg har hatt en kjempe fin ferie og gleder meg til skolen skal begynne igjen =)

Vi blogges!

Vi tok forresten noen bilder når vi kom hjem fra Seljestad. Her er noen av dem:











Positiv-helse.com  (mamma sin blogg) 

Meg og Elise <3

5 kommentarer:

  1. Har jeg virkelig laget så vakkert avkom?
    Tipper Lena har vært ute på vift, jeg.

    SvarSlett
  2. Tobias Bjørndal6. mars 2011 kl. 11:24

    Kos deg i vinterferien.

    Og sjekk denne mens du koser deg: http://stjepanhauser.webs.com/apps/videos/videos/show/12226733-stjepan-hauser-and-luka-sulic-smooth-criminal

    Du må se på SMooth Criminal videoen. Den er konge

    SvarSlett
  3. wow hvor har du fått dette fra det er jo helt fantastisk! Jeg tror du og Stjepan skal bli mine nye to helter !! Tusen takk.

    Mvh Helene

    SvarSlett
  4. For noen herlige bilder, supertantebarna mine:)
    Til Stian: joda,det er barna dine, de bare ligner mer på tanta og mora enn på pappaen;)

    SvarSlett
  5. Så fine bilder av deg/dere! :D du har en kjempe fin blogg helene. Stå på! :D

    SvarSlett