lørdag 13. oktober 2012

Har fått meg Ipad :D

Hei

Nå har jeg fått meg Ipad!!! Har spart innmari lenge. og nå har den endelig kommet i hus :D Jeg velgte å ha den i hvit fordi den fargen virker mye friskere og finere. Det er så utrolig gøy å vite at jeg endelig får  ha noe her i huset som er bare mitt...mohaha! Her er noen bilder:

 
Her er mine apps til nå:
(skal få flere når jeg har fått penger innpå kontoen)





I går var mamma, Imanuel og meg på gullgruven, der vi kjøpte noen ting på lekebutikken og en ovn til rommet mitt :) Vi skulle egentlig kjøpe sandkasse til Imanuel på plantasjen, men det var helt utsolgt for sand! Jeg syntes det var veldig merkelig er sand så populært likom? Haha :P



Men nå tror jeg snart vi skal se film og spise taco!! Vi snakkes folkens <3


(På plantasjen)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med iPad!! Vet du har spart lenge, så dette fortjente du. Skikkelig fin var den også <3

    Vi har også forsøkt å kjøpe sand. Vi trengte til akvariet. Men også her i Oslo var de tom... HVA SKJER?!?? Hvem trenger så mye sand helt plutselig...? Mrsmt :D
    Håper dere får tak i ganske kjapt, så Imanuel får sandkassen sin.

    Masse glad i deg, prinsessa mi ! ! ! Masse kjærleik fra tante Siren

    SvarSlett