mandag 8. oktober 2012

Hei

I går var jeg i Bergen med mamma, vi besøkte en god venn av oss som heter Muriel. Der drakk vi te å koste oss :)  Senere på dagen, dro vi bort til mormor. Vi skulle egentlig gå fjelltur sammen med to av hundene hennes, (har skrevet om det før) men så var det så stygt vær! Derfor gikk vi heller en kort tur i parken.

Når jeg kom hjem øvde jeg cello, vasket klær, og så på tv ;)

Akkurat nå passer jeg Imanuel, og vi hører på Mr saxobeat. Hehe :P




Forresten så ble jeg tipset om en helt syyyk nettside! Det er en mann som putter Feks. den nyeste Ipad-en i en blender, og demonstrerer om det virker å "blende" den eller ikke!! Take a look:

http://www.engadget.com/tag/will+it+blend/

Vi blogges <<3

1 kommentar:

  1. Synd det ikke ble noen fjelltur med hundene, men dere får sikkert tatt det igjen senere.

    Du er en superduper storesøster til vår kjæreste Imanuel. I love it <3<3<3
    Og det høres ut som om du er flinketiflink å øve på cello. Håper du kan spille litt for oss i jula...jeg krysser fingre og tær;)

    Masse kjærleik fra tante Siren :)

    SvarSlett