onsdag 14. november 2012

Første tentamen unnagjort!

Hei!

På skolen i dag hadde vi tentamen, og jeg er helt gåen i fingrene! Skrev 12 sider, altså 6 sider på kladd og 6 sider på innføring for hånd. Jeg ble ferdig akkurat klokken to, og da var det bare meg og tre andre som fortsatt var der XD Det var norsk tentamen hovedmål så det var heldigvis ikke så vanskelig. Da var en gjennomført, three to go!

Jeg har bare slappet av etter skolen, og jeg fant akkurat ut at vi hadde leksefri :D Nå skal jeg steke pizza, ta ut av oppvaskmaskinen og kanskje se en film :)

Ha en god onsdag<3

Vi blogges!


1 kommentar:

  1. Hei snuppa :) Så flink du er som sitter tiden ut, i stedet for å stresse ferdig for å få gå så tidlig som mulig. Håper du får uttelling:) Krysser fingre & tær.
    Når har du neste tentamener? Og i hvilke fag??
    Klem & smask tante Smilen

    SvarSlett