onsdag 17. oktober 2012

Norges fineste dyrebilde! Konkurranse

Hei

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra skolen, så skal spise noe ;) men først skal jeg ta en kjapp bloggings!

Senere i dag skal jeg på cellotime, skal på seminar med orkesteret i helgen , der vi overnatter sammen. Derfor skal vi sikkert mest øve på konsert stykker :)

Nå er det faktisk lekse streik i Bergen! Har ikke satt meg så veldig inn i faktaene, men jeg håper at vi skal slippe å få hjemmelekser :D

Det har også kommet en konkurranse, der du skal ta bilder av hvilket som helst dyr i Norge. Også kårer de det beste bilde :D Jeg vet ikke helt om jeg selv skal delta, men det har iallefall blitt sendt inn veldig mange fine bilder som er verdt å ta en kikk på!

Her er linken:
http://www.vg.no/protokoll/?pid=1259&fylke=00&start=100

Nå tror jeg, at jeg skal spise noe ;)

Vi blogges  <3






2 kommentarer:

  1. Høres gøy ut med overnatting:) Kos deg masse!! Synes du skal prøve deg på den konkurransen. Du er jo kjempeflink å ta bilder & er glad i dyr...bare ett lite hint;) Luv tante Smilen

    SvarSlett
  2. Tusen takk,Hehe, skal prøve å gjøre et lite forsøk ;)

    SvarSlett