fredag 7. desember 2012

Jul jul jul!

Hei

Beklager for helt sinnsykt dårlig blogging!! Det har vært noen helt sinnsykt hektiske dager for tiden!
Men dette skal ikke være et sånn kjedelig "unnskyldnings" innlegg. So lets get to it!

I dag har jeg ryddet hele huset, vasket gangen, brettet klær og det var faktisk veldig deilig når jeg var ferdig, å fikk se hvor fint det ble! Nå skulle jeg akkurat til å gjøre mat og helse innleverings oppgaver, men jeg hadde tatt med feil bok hjem... Da blir det enda en hektisk uke! Jaja...

Det er faktisk bare jeg som er frisk her hjemme, mamma er syk, Imanuels er syk, pappa er syk og Elise er syk :P så føler at jeg har veldig bra immunsystem :D (til nå)

I helgen var jeg på overnattingsbesøk hos Sunniva, og det var utrolig gøy!! Vi hadde det kjempe koselig <3 Vi bakte pepperkaker, var ute å akte og masse masse mer :P når jeg finner kameraet mitt, som jeg har mistet skal jeg legge ut masse bilder :D

Bruker ipaden idag så blir desverre ingen bilder.

Vi blogges <3


1 kommentar:

  1. Herregudsjemini, hvor flink du er! Har du holdt hele huset i orden mens resten av familien har vært ute for telling??!!! Håper de har skjemt deg bort nå når de forhåpentligvis er friske igjen. Smask tante Smilen

    SvarSlett