torsdag 24. mars 2011

4H

Hei

I dag skal jeg på 4H, og vi skal ha volleyball!!! Det er utrolig gøyt for de har kjempe gode volleyballer der, og jeg bare smesher til =)

Vi har akkurat fått prosjektheftene våre. Du får et hefte der du skal velge hva du skal ha som 4H prosjekt. Jeg skal ha cello. Da må jeg ta bilder av orkesteret mitt og skrive fakta og masse sånt, i slutten av året skal alle ha utstilling av det de har gjort. I fjor hadde jeg om Mia hamsteren min <3

Ti minutter før jeg satt meg ned her for å blogge var jeg og hentet Imanuel.

Her er et bilde av verdens søteste unge:




Barnehagen til min skjønne <3

















Vi blogges

9 kommentarer:

  1. Gi en klem til skjønne broren din fra morfar.
    Fine bilder dere tar.

    SvarSlett
  2. Det skal jeg gjøre <3

    tusen takk

    SvarSlett
  3. hei helene :) det er janniche
    eg har lest bloggen din og du er veldig flink til å blogge :)
    eg sitt heime og har utslett , nei du skjønner at den nøtta eg fekk hjå deg den tålte eg kanskje ikkje :) hihi haha
    men eg fekk ein tabelett og den har virka kjempe godt det er snart vekke :)
    kor mykkje meir uhell skal eg få :)
    først fekk eg brannsår i ansiktet
    så blei eg forkjølet
    og no har eg utslett
    kva meir skal skje med meg :) hihi haha

    SvarSlett
  4. Jeg har bare en ting å si:

    oops! :O

    God bedring

    SvarSlett
  5. hei helene :) det er janniche:)
    ja oops kan du si :) hihi
    men i dag er det bare flammete det betyr at det ikkje er prikker men områder:)
    eg håper at det snart gå vekk
    the worlds biggest hog from janniche :)

    SvarSlett
  6. Hei Helene mi

    Helt herlig å se at du har Imanuel med på
    bloggen din. Dere er så utrolig søte:)
    Forhåpentligvis får han sin egen blogg med
    tid og stunder... Jeg er i alle fall superglad
    for at jeg kan følge med på hele
    favorittfamilien min via din og Elise sine
    blogger. Masse masse masse masse glad i deg,
    superjenta mi. Og jeg gleder meg tullete til
    sommeren <3 <3 <3

    Kjempestor koseklem fra tante:)))

    SvarSlett
  7. Hei igjen jenta mi!
    nyyyydelig bilde av Imanuel. Det skal jeg printe ut, hvis det går.........?
    Ser at han har flyttet til den barnehagen som vi var å tittet på i jula Siren, Peder, Elise, du og jeg:)) Der er det sikkert kjempeflott.
    Nå skal jeg inn å se på Elises blogg.
    Ha det fint jenta mi!

    SvarSlett
  8. Ja det er en kjempe fin barnnehage. Tusen takk for alle kommentarene =)

    Helene

    SvarSlett
  9. Så stor Imanuel er blitt ;D
    I miss you very lots <3
    Håper vi kan møtest snart BFF <33

    Klem fra Synne

    SvarSlett