lørdag 26. mars 2011

Annerledes dag

Hei


I dag var jeg og spilte konsert med orkesteret mitt i kina samlingen! Det gikk kjempe fint. Jeg skal ikke spille i morgen for mamma har blitt så dårlig at hun ikke kan kjøre, i tilleg er Imanuel syk =( 


Mamma glemte å ta bilde når vi spilte konsert, men vi tok noen bilder utenfor Strilatun når vi var på vei hjem over.Den andre jenten på bildet heter Kristianne. Mamma er rektoren hennes og vi er ganske gode venner. Hun går og på orkesteret, vi kjørte henne hjem igjen.




Bilder:





4 kommentarer:

  1. hei helene :) det er janniche :)
    kult at du er med kristianne :)
    no er utslettet snart vekke det er bare litt igjen på beina :)

    KLEM JANNICHE(L)

    SvarSlett
  2. hei igjen:) det er janniche:)
    bare som opplysnig :) (L) det betyr hjerte :)


    (L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)


    klem janniche (L)

    SvarSlett
  3. Så bra at utslettet snart er vekke!

    (L)(L)(L)(L)(L)

    Mch Helene

    SvarSlett
  4. Flotte bilda av to unge musikere, ser frem til å høre dk en gang:)
    P.S. Tror jeg hilste på musikkvenninnen din da jeg var å hørte på dere før jul i fjor.

    Klem fra farmor.

    SvarSlett