mandag 28. mars 2011

Forurensing igjen!

Hei

Husker du når jeg skrev at jeg hadde tatt opp den handlevognen fra vannet?
Vel jeg var nede på stranden igjen i går med mamma, vi solte oss og pratet litt. Plutselig så mamma en overrustet sykkel i vannet! Hun sa det til meg og jeg gikk i gang igjen ; )

Sykkelen var ganske langt nede i vannet, så allerførst prøvde jeg å lage en bro, sånn at jeg bare kunne balansere meg bort til sykkelen også ta den. Men så enkelt skulle det ikke være, iallefal ikke med min dårlige balanse!

Det var bare en ting og gjøre... Jeg måtte VASSE!!! I det iskalde vannet!! Jeg fikk egentlig ikke lov av mamma, men jeg bare sa: "alt for naturen" så tok jeg av meg skoene og begynte å gå uti. Det var iiiiskaldt men jeg kom meg bort til sykkelen, tok tak i den og dro den i land. Mamma bare stod der og lo.

Heldigvis hadde vi med oss kameraet, så vi tok masse bilder:












Vi blogges <3 

8 kommentarer:

  1. Godt jobbet!

    Du skal få dobbel ukelønn denne uka!!

    Pappa

    SvarSlett
  2. Ukelønn ??????????

    Seriøst !!!!!!!!!!!!!!

    Helene

    SvarSlett
  3. Hei snuppa mi:)
    Du fortsetter å imponere med ditt naturengasjement. Veldig bra jobba!! Du er tøff & uredd, akkurat som tanten din...hehehe

    Forresten; bloggen din har blitt veldig fin. Supre bilder og morsomme historier fra livet ditt. Du er bare helt herlig!!

    Ha en superb dag, herlige Helene mi <3
    Masse masse masse glad i deg!!
    Kjempeklem fra tante Siren <3 <3 <3

    SvarSlett
  4. PS! Håper min storebror gir deg dobbel ukelønn og mer til:)

    SvarSlett
  5. Tusen tusen takk =) Jeg er veldig glad i deg<3

    Gleder meg til sommer!!

    mvh Helene

    SvarSlett
  6. Hei jenta mi, du e virkelig tøff!! Å en flott ambassadør for et renere Norge/Verden.
    STOR KLEM fra farmor:)

    SvarSlett
  7. Har ikke vært inne på siden din på en stund og likte godt det forrige bildet av deg, men dette er også kjempeflott! Bra jobba:)
    Gleder meg til å vise det til Randi, Arvid og Johnny. Skal også tipse Evelyn om å gå inn på siden din.

    masse glad i dæ:=0

    SvarSlett
  8. Hei <3 Husker du den sykkelen vi fant på stranden i Jondal ? :P Tusen takk for brevet eg fikk av dere det var kjempe fint :D

    Big hug from Synne <3 <3 <3 <3 <3

    SvarSlett