søndag 20. mars 2011

Helgen

Hei


I går var det en utrolig gøy dag! Vi fikk besøk av en som heter Janniche, når hun kom dro vi rett til Vestkanten og stod på skøyter. Det var kjempe kjekt.  


Bilder:


 Etterpå gikk vi på Peppes pizza. Spiste oss stappmette, og så skulle vi gå å bowle men det var fullt så vi gikk til biblioteket istedet =) Der lånte jeg en bok om politikk og demokrati. 


Jeg liker veldig godt å høre om verden og samfunnet.
















I dag har jeg danset på cenen i Strilatun.  Etterpå spiste vi kake <3


Nå skal jeg lese litt i boken min og bare kula´n, kanskje øve litt cello.    




Vi blogges =)

2 kommentarer:

  1. Flotte bilder av dere på isen! Virke som dere har kost dere masse i helga:)

    Klem farmor.

    SvarSlett
  2. Ja det kan du vedde på at vi har=)

    SvarSlett