fredag 18. mars 2011

Skolekonsert

Hei

I dag var har jeg vert på turné med orkesteret mitt i Bergen. Vi spilte på to skoler som het Hellen skole og Mjølkeråen skole. Vi spilte to ganger på hellen skole og en gang på mjølkeråen skole. På mjølkeråen skole var det utrolig mange elever! Fra 1. til 4. kl var det tilsammen 130 elever. Den skolen var fra 1. til 7. kl.

(Mjølkeråen skole)


Det var gøy å opptre. Lærerene og elevene fikk også lov å prøve de forskjellige instrumentene. Jeg tror de syntest det var veldig gøy.

(Hellen skole)


  På tirsdag er det  skolegudstjeneste. Da skal jeg spille cello, så nå må jeg øve.

Vi blogges <3

2 kommentarer:

  1. Hei Helene:)

    Det hadde vært morro å høre på deg/dere. Dere opptrer jo til stadighet nå, så dere er nok blitt mye flinkere siden jeg hørte på dere i høst.
    Skal du spille alene på tirsdag?
    Ønsker deg Elise og pappa ei kjempefin helg!
    Klem fra Farmor:=O

    SvarSlett
  2. ja jeg skal spille alene =) Orkesteret er veldig flink til å finne nye ting å opptre med.

    SvarSlett