onsdag 28. november 2012

Halaien!

Nå skal jeg snart se på opptak fra yndlings-serien min Pretty Little Liars!!! Det er utrolig gøy <3

Jeg har ikke gjort noe spesielt i dag, men jeg har maaange pla fremover!

Imorgen skal jeg spille squash sammen med Øystein,pappa og Elise. Det har jeg aldri prøvd før så tror det kommer til å bli spennende. Skal prøve å få tatt noen bilder ;)

På fredag skal jeg ha jobbdag på skolen. Det beste er at alle pengene du tjener skal gå til et fattig land! Jeg skal jobbe hos mormor, og passe hundene hennes, gå tur med dem osv. Det gleder jeg meg til :D Tror keg skal gjøre litt husarbeid også ;)

På lørdag skal jeg overnatte hos verdens beste Sunniva!! Det kommer til å bli kjempe koselig :)

Er veldig optatt fortiden, men skal prøve å presse inn ett blogginnlegg når jeg får tid <3

Vi snakkes <3


1 kommentar:

  1. Hei snuppa mi:)
    Så morsomt at dere skal spille squash. Det har jeg aldri prøvd, men har alltid hatt skikkelig lyst. Hadde vært supert om du skrev et lite blogginnlegg om hva du synes om å spille...:)

    Håper det gikk bra på jobbdagen (regner jeg med) og at du koste deg med hundene og mormor:)

    Savner deg og gleder meg veldig til jul. Masse glad i deg, skjønneste prinsessa <3 Kjempeklem fra tante Siren

    SvarSlett