søndag 25. november 2012

Skills!

Hei!

Nå tenkte jeg at det VIRKELIG var på tide med ett ordentlig blogginnlegg!

Nå sitter jeg på dataen på Elise sitt rom. I går og i dag har vi hatt besøk av Øystein. Han er en venn av oss. (familien) Jeg tror jeg har blogget om han før? Uannsett, han studerer pianostemming i England, så i går ordnet han noen av tangentene på pianoet vårt som satt fast. Det var utrolig spennende, for jeg hadde aldri sett inni pianoet vårt!

Jeg tok noen bilder tatt fra Ipaden:

(Imanuel synest det var kjempe spennende!)

(I full konsentrasjon)
Nå er pianoet vårt så godt som nytt! :)

Det har vært veldig deilig med helg nå, sov faktisk til halv tolv i dag! Skulle ønske helgen varte en dag til MINST!

I morgen skal jeg ingenting spesielt, øve til prøver mest sannsynligvis :P Vi har rle, naturfag, samfunnsfag og to mat og helse prøver også er vi ferdige med alt før jul. Det blir deilig!


Nå skal jeg ned å se på TV eller noe!

Vi blogges <3

(So true!!)

















3 kommentarer:

  1. Hehehe..herlig pic du har nederst:)
    Og supert blogginnlegg!! Me like:)

    Så flink Øystein har blitt. Gleder meg til julesang rundt pianoet:)
    Morsomt å se hvor ivrig både du (bak kamera) og Imanuel er.
    Kanskje det finnes en liten pianostemmer i magen på en av dere...;)

    Lykke til på alle prøvene du skal ha før jul. For et antall inkl. de du har hatt.
    Herregud for et tempo det er på ungdomsskolen. For mye, kanskje!!?!

    Ønsker deg en nydelig uke, lille blomsten min. Masse glad i deg <3
    Kjempeklem fra tante Siren

    SvarSlett
  2. U Bet!! Garantert for mye prøver!!

    Tusen takk luv u!! <3

    SvarSlett
  3. Kjærlighet <3<3<3 fra tante S

    SvarSlett