søndag 28. oktober 2012

Bursdager!

Hei

Jeg har hatt det utrolig travel/veldig gøy i det siste! Jeg har vært i tre bursdagsbesøk på rad!

På torsdag hadde Imanuel bursdagsbesøk, på fredag var jeg i bursdagsbesøk hos Ina. Hun går i klasse med meg :) På lørdag arrangerte jeg Imanuel sitt andre bursdagsbesøk med guttene i klassen sin. Vi hadde leker, skattejakt og god mat :D

Her er to bilder av Imanuel sin bursdag:




Han fikk mange gaver av oss :D

















Vi spiste kjeeempe god mat :D


Bildene fra fredag kommer i morgen/tirsdag.

Jeg gleder meg faktisk litt til skolen i morgen, hele dagen skal vi ha undervisning om tobakk, snus og andre rusmidler. Det blir veldig spennende og gøy!

Nå har det endelig kommet snø, jeg personlig er utrolig sur for at snøen måtte komme så tidlig i år... men jaja :) Imanuel ble iallefall helt åverlykkelig!  

Dette bildet tok jeg av verandaen vår når det hadde begynt å snø:


Pappa fant en utrolig flott bilde nettside eller noe sånt, jeg ble bare helt fasinert! Her er linken på top 75 bilder i 2012: 


Jeg la ut de bildene som jeg likte best her:

Grunnen til at jeg likte dette bildet så godt, var fordi at det symboliserer bare hvordan død kan føre til liv!
(Et dødt tre som har et "spirende" tre oppå seg)


                        Tenk at det finnes sånne steder her i verden!

Jeg sier bare wow!

Vi blogges <3

1 kommentar:

  1. Hei snuppesøta mi <3
    Så kjempefine bilder du har i dette innlegget. Synes i grunnen at hele innlegget var supert!
    Storklem fra tante Smilen

    SvarSlett