onsdag 24. oktober 2012

I det siste

Hellu<3

Måtte presse meg til å blogge i dag selv om jeg har veldig vondt i hodet!

Her er forresten to bilder av seminaret:




På bildene er det meg, Synne og Sunniva ;)
Vi hadde det veldig morsomt :P

I går var jeg på orkester. Jeg tok faktisk bussen sammen med Amanda og Camilla fra klassen! De hadde lyst til å filme orkesteret mitt mens de sa: "I love one direction" Det er nemlig en konkurranse som de er med på ;) 

Det var veldig morsomt! Nå skal de snart legge filmen ut på konkurransesiden! Tror det ble veldig kul film, det er nok ikke mange som filmer ett orkester med instrumenter og alt :D

Jeg skulle egentlig på ungdomsklubb i dag, men jeg orket ikke siden jeg har så vondt i hodet. Håper det går over etterhvert :P

Vi blogges!


3 kommentarer:

  1. Hei Helene :-)

    Håper hodepinen har gått over og du har funnet lysten til blogging igjen!
    Høres ut som en morsom video..
    Klem//OnklP

    SvarSlett
  2. Hei skjønneste Helene mi <3
    Skulle gjerne sett den orkesterfilmen:) Er sikkert kul!
    Regner med hodepinen har gitt seg til nå & ikke returnerer på laaang tid.
    God helg, kjempeklem tatnte Smilen

    SvarSlett
  3. Heihei :)
    Morsome bilder du la ut, gleder meg virkelig til neste orkesterseminar. Kommer ikke til å glemme dette.
    -Sunniva

    SvarSlett