torsdag 22. november 2012

Hei!

Har hatt det sinnsykt travelt i det siste det er jo siste innspurt på alt før juleferien...!

I går var jeg på cello time. Etter timen var jeg med mormor og mamma, og kjøpte min nye fine jakke :D Måtte ha en varmere jakke nå når det blir kaldere.

I dag hadde jeg matte tentamen! Jeg håper det gikk fint, gikk ialøefall nedre enn forventet :)

Jeg har egentlig ikke så masse nytt å skrive, utenom at jeg skal spille to julekonserter med orkesteret og en solo konsert med celloen ;)

Nå skal jeg lage meg litt mat, også skal jeg sikkert øve litt på prøver og konserter <3

Vi blogges!


1 kommentar:

  1. Heeeei du, spiller du konsert mens vi er der? Vi kommer 21. og reiser 26. des....håper det, krysser fingre og tær:) Klemmer fra tante Smilen & onklP

    SvarSlett