søndag 18. november 2012

Litt forskjellig


Hei!! Jeg fikk desverre ikke blogget i går. En god nyhet er iallefall at jeg har funnet kamera ledningen, og nå blogger jeg på dataen!

På fredag spilte jeg pianokonsert. Jeg spilte fir-hendig og ett stykke alene. Jeg skulle egentlig spille sammen med en fra klassen, men hun hadde skadet fingen, så jeg spilte med piano læreren min.

Her er en video fra det ene stykket.



I går var jeg på kino og jeg så Breaking Dawn part 2. Den var utrolig gøy! Jeg så den med min bestevenninne Synne. Her er noen bilder:



Det var ikke så veldig fint vær, men vi gikk å så i noen butikker når filmen var ferdig. Da så vi en ny "statue" som var satt opp ved det store Lungåsvannet. Jeg lurer på hva den skal forestille?




På mandag skal vi ha sidemål tentamen, og på torsdag skal vi ha matte tentamen, så nå skal jeg øve!

Vi blogges <3








4 kommentarer:

  1. Så flink du/dere er å spille fire-hendig:) Kjempekult! Skulle gjerne sett en video av stykket du spilte alene...men, men, jeg er uansett glad for å ha fått sett dette:D
    Jeg skal på Kon Tiki i dag. Lenge siden jeg var på kino sist. Skjønner godt du syntes filmen var bra. Alt er bedre på kino;)
    Synes den statuen ligner på et kinesisk byggverk. Stililg, synes jeg! Men aner ikke hva den skal forestille...
    Ser her at du har skrevet når du har de andre to tentamenene, så da trenger du ikke svare på spørsmålet fra meg i det forrige innlegget ditt. Masse lykke til & knekk bakfoten ;)
    Ha en herlig uke..nå er det snart jul:) Smaskesuss tante Siren

    SvarSlett
  2. Tusen takk tante!! Jeg kan spille solostykket for deg når du kommer <3 <3

    Kos deg på kino :)

    SvarSlett
  3. Lille Lungegårdsvann Helene. Ikke store ;)

    Trond Erik

    SvarSlett
  4. HURRA!! Klem fra spent tante Smilen :D

    SvarSlett